vineri, 7 iunie 2013

02.p 919 VHP I 1 Fol. XXIb Mal. cap1,v 6-8 (150 DPI)


02.p 919 VHP I 1 Fol. XXIb Mal. cap1,v 6-8 (150 DPI)








ἱὸς δοξζει πατρα κα δολος τν κριον ατο κα ε πατρ εμι γ πο στιν δξα μου κα ε κρις εμι γ πο στιν φβος μου λγει κριος παντοκρτωρ μες ο ερες ο φαυλζοντες τ νομ μου κα επατε ν τνι φαυλσαμεν τ νομ σου

6Un fiu cinstește pe tatăl său, și o slugă pe stăpânul său. Dacă sunt Tată, unde este cinstea care Mi se cuvine? Dacă sunt Stăpân, unde este teama de Mine? zice Domnul oștirilor către voi, preoților, care nesocotiți Numele Meu, şi care ziceți: ,,Cu ce am nesocotit noi Numele Tău?``
7προσγοντες πρς τ θυσιαστριν μου ρτους λισγημνους κα επατε ν τνι λισγσαμεν ατος ν τ λγειν μς τρπεζα κυρου ξουδενωμνη στν κα τ πιτιθμενα βρματα ξουδενωμνα

7-,,Prin faptul că aduceți pe altarul Meu bucate necurate!`` Şi dacă ziceți: ,,Cu ce Te-am spurcat?`` -,,Prin faptul că ați zis: ,Masa Domnului este de disprețuit!``
8διτι ἐὰν προσαγγητε τυφλν ες θυσαν ο κακν κα ἐὰν προσαγγητε χωλν ρρωστον ο κακν προσγαγε δ ατ τ γουμν σου ε προσδξεται ατ ε λμψεται πρσωπν σου λγει κριος παντοκρτωρ

8 Când aduceți ca jertfă o vită oarbă, nu este rău lucrul acesta? Când aduceți una șchioapă sau bolnavă, nu este rău lucrul acesta oare? Ia adu -o dregătorului tău! Te va primi el bine pentru ea, va ținea el seama de ea? zice Domnul oștirilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu