vineri, 7 iunie 2013

10. p 919 VHP I 1 Fol. XXVb Mal cap 3,v 5-7 (150 DPI)



10. p 919 VHP I 1 Fol. XXVb Mal cap 3,v 5-7 (150 DPI) 



5κα προσξω πρς μς ν κρσει κα σομαι μρτυς ταχς π τς φαρμακος κα π τς μοιχαλδας κα π τος μνοντας τ νματ μου π ψεδει κα π τος ποστεροντας μισθν μισθωτο κα τος καταδυναστεοντας χραν κα τος κονδυλζοντας ρφανος κα τος κκλνοντας κρσιν προσηλτου κα τος μ φοβουμνους με λγει κριος παντοκρτωρ

5 Mă voi apropia de voi pentru judecată, și Mă voi grăbi să mărturisesc împotriva descântătorilor și preacurvarilor, împotriva celor ce jură strâmb, împotriva celor ce opresc plata simbriașului, cari asupresc pe văduvă şi pe orfan, nedreptățesc pe străin, şi nu se tem de Mine, zice Domnul oștirilor.
6διτι γ κριος θες μν κα οκ λλοωμαι κα μες υο ιακωβ οκ πχεσθε

6,,Căci Eu sunt Domnul, Eu nu Mă schimb; de aceea, voi, copii ai lui Iacov, n-aţi fost nimiciți.
7π τν δικιν τν πατρων μν ξεκλνατε νμιμ μου κα οκ φυλξασθε πιστρψατε πρς με κα πιστραφσομαι πρς μς λγει κριος παντοκρτωρ κα επατε ν τνι πιστρψωμεν

7Din vremea părinților voștri voi v-ați abătut dela poruncile Mele, și nu le-aţi păzit. Întoarceţi-vă la Mine, şi Mă voi întoarce şi Eu la voi, zice Domnul oștirilor. Dar voi întrebați: ,În ce trebuie să ne întoarcem?`







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu