vineri, 7 iunie 2013

03.p 919 VHP I 1 Fol. XXIIa Mal cap 1v,9-11,14 u. cap 2,v1 (150 DPI)







03.p 919 VHP I 1 Fol. XXIIa Mal cap 1v,9-11,14 u. cap 2,v1 (150 DPI)

Maleahi cap 1



9κα νν ξιλσκεσθε τ πρσωπον το θεο μν κα δεθητε ατο ν χερσν μν γγονεν τατα ε λμψομαι ξ μν πρσωπα μν λγει κριος παντοκρτωρ

9Şi acum, vă rog, rugați-vă lui Dumnezeu să aibă milă de noi! Vă va primi El cu bunăvoința, când mâinile voastre fac astfel de lucruri? zice Domnul oștirilor.
10διτι κα ν μν συγκλεισθσονται θραι κα οκ νψετε τ θυσιαστριν μου δωρεν οκ στιν μου θλημα ν μν λγει κριος παντοκρτωρ κα θυσαν ο προσδξομαι κ τν χειρν μν

10,,Cine din voi va închide porțile, ca să nu aprindeți degeaba focul pe altarul Meu? N-am nici o plăcere de voi, zice Domnul oștirilor, și darurile de mâncare din mâna voastră nu-Mi sunt plăcute!
11διτι π' νατολν λου ως δυσμν τ νομ μου δεδξασται ν τος θνεσιν κα ν παντ τπ θυμαμα προσγεται τ νματ μου κα θυσα καθαρ διτι μγα τ νομ μου ν τος θνεσιν λγει κριος παντοκρτωρ

11 Căci de la răsăritul soarelui până la asfințit, Numele Meu este mare între neamuri, și pretutindeni se arde tămâie în cinstea Numelui Meu și se aduc daruri de mâncare curate; căci mare este Numele Meu între neamuri, zice Domnul oștirilor.
12μες δ βεβηλοτε ατ ν τ λγειν μς τρπεζα κυρου λισγημνη στν κα τ πιτιθμενα ξουδνωνται βρματα ατο

12,Dar voi îl pângăriți, prin faptul că ziceți: ,Masa Domnului este spurcată, și ce aduce ea este o mâncare de disprețuit!`
13κα επατε τατα κ κακοπαθεας στν κα ξεφσησα ατ λγει κριος παντοκρτωρ κα εσεφρετε ρπγματα κα τ χωλ κα τ νοχλομενα κα ἐὰν φρητε τν θυσαν ε προσδξομαι ατ κ τν χειρν μν λγει κριος παντοκρτωρ

13 Voi ziceți: ,Ce mai osteneală!` și o disprețuiți, zice Domnul oștirilor; şi aduceți ce este furat, șchiop sau beteag: ,Iată darurile de mâncare pe cari le aduceți! Pot Eu să le primesc din mâinile voastre? zice Domnul.
14κα πικατρατος ς ν δυνατς κα πρχεν ν τ ποιμνίῳ ατο ρσεν κα εχ ατο π' ατ κα θει διεφθαρμνον τ κυρίῳ διτι βασιλες μγας γ εμι λγει κριος παντοκρτωρ κα τ νομ μου πιφανς ν τος θνεσιν

14 ,,Nu! blestemat să fie înșelătorul, care are în turma lui o vită de parte bărbătească, și totuși jură și jertfește Domnului o vită beteagă! Căci Eu sunt un Împărat mare, zice Domnul oștirilor, și Numele Meu este înfricoșat printre neamuri.


Maleahi cap 2


μαλαχίας2

Malachi2
1κα νν ντολ ατη πρς μς ο ερες

1,,Acum, către voi se îndreaptă porunca aceasta, preoților!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu